reklama

No tak som teda tu...

tak konecne som sa ocitol medzi blogermi:) huhuuuuuuuuuno uvidime co to prinesie.som na to sam zvedavy.nebudem pisat s diakritikou, nakolko mam pocit ze by ma to len spomalovalo a moje myslienky by mi utekali... :)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)
Obrázok blogu


co tu teda najdete???

  • mozno tento priestor zneuzijem na bombardovanie nevinnych ludi mojimi fotkami, alebo budem ludkov tesit roznymi sikovnymi programmikmi,...

  • a mozno vas budem bombardovat svojimi uvahami o politike, spolocnosti v ktorej zijeme, a stavom nasej cirkvi

  • a mozno si tu najdete aj nejake odporucania a recenzie na knihy ktore som cital, alebo ktore citam...

no. odhodlal som sa teda pachat tuto cinnost.

verim ze sa budete nad mojimi prispevkami zabavat, mozno plakat, snad pohorsovat... ta vsetko nechavam na vas samotnych.

zatial vas srdecne pozdravujem...

brano

Braňo Kováč

Braňo Kováč

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mladý muž, pozorujúci (a komentujúci) vpred rútiaci sa svet s večnou otázkou klasika na perách: "Quo Vadis?" Zoznam autorových rubrík:  Moje Fotky (mnou urobené)Moje postrehyNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu