reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Braňo Kováč

Braňo Kováč

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mladý muž, pozorujúci (a komentujúci) vpred rútiaci sa svet s večnou otázkou klasika na perách: "Quo Vadis?" Zoznam autorových rubrík:  Moje Fotky (mnou urobené)Moje postrehyNezaradené

reklama

Moje Fotky (mnou urobené)

Môj park v Lipsku

Braňo Kováč

Môj park v Lipsku

Nemam rad zimu a leto. Mam rad skoru jesen. Ale najradsej mam jar. A mam rad aj Lipsko, vychodonemecke mesto velke asi ako Bratislava. Dnes som sa bol poobede poprechadzat v parku nedaleko od mojho internatu... Oaza a utocisko pokoja v hektickom meste. Pridavam par fotiek na dokreslenie predstavy...:)

  • 9. máj 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 299x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu